PAVLOVA CU FRUCTE DE PADURE




  1. separați foarte bine albușurile de gălbenușuri. Mi s-a întâmplat să-mi scape un firicel de gălbenuș în albuș, n-a fost tragedie, m-am chinuit să-l scot, dar încercați maxim posibil albușurile să fie curate.
  2. lăsați blatul în cuptor până se răcește complet, de preferat peste noapte. Eu l-am scos după vreo 6 ore și tot a crăpat. Crapă oricum, dar asta-i partea cea mai faină la această prăjitură. Less is more!



Ingrediente pentru bezea:

  • 5 albușuri de ou mari
  • 200 – 250 gr de zahăr pudră 
  • 2 linguri amidon (se poate și fără, acesta ajută bezeaua să devină crocantă pe dinafară și moale pe interior)
  • 1 lingură oțet (sau zeamă de lămâie)
  • un praf de sare
  • 1 zahăr vanilat/ esență vanilie

Ingrediente pentru decorare:

  • 400 ml frișcă lichidă (eu am găsit La Dorna cu zahăr și vanilie, a dat un gust extraordinar, dar de obicei pun smântână lichidă simplă)
  • 400 gr de fructe de pădure, căpșuni congelate (ce doriți)
  • 100 – 200 gr zahăr pentru fructe, dacă vi se par acre. Zahar pudra la decor.

Preparare:

Se bat albușurile la mixer, la început ușor, cu sarea, puțin zahăr, iar apoi din ce în ce mai repede, adăugând restul de zahăr, oțetul, amidonul și vanilia. Batem până se întărește compoziția.
Tapetăm tava de cuptor cu hârtie de copt și  puneți direct bezeaua în ORICE TAVA și după, scoateți-l cu grijă. Nu vă stresați că nu are marginile perfecte!


Comentarii

  1. Pavlova este unul din cele mai bune si fine deserturi. Combinatia dintre bezea, frisca si fructe acrisoare este delicioasa si irezistibila.
    Draga Viorica, iti doresc spor si la cat mai multe retete!
    Cu mult drag, Simona

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AVON Tokyo Collection